Ansvarlig reiselivReiselivsnæringen selv er en sentral aktør for å få til god besøksforvaltning. Pilotprosjektet jobber derfor sammen med reiselivsnæringen for å utvikle nye arbeidsmåter for en og smartere reisemålsutvikling. Et av målene er å styrke sammenhengen mellom markedsføring og ønsket lokalsamfunnsutvikling. Hvordan kan markedsføringen i større grad bygges nedenfra-og-opp? Hvordan kan vi bidra til mer forberedte gjester? Hvordan måler vi vellykket markedsføring på flere måter enn spredning og antall "likes"? Publisert av Håvard Vognild Sist endret 10.03.2021 16.33
Hvordan kommunisere bærekraft på en ny måte til gjestene? Hvordan velger vi de "riktige" målgruppene til vårt reisemål? Og hvordan skal vi kommunisere med gjestene våre før de kommer slik at vi kan formidle v...
Nytt innovasjonsprosjekt på ansvarlig markedsføring Ansvarlig turisme vil bli et sentralt konkurransefortrinn i tiden framover med sterk internasjonal vekst innen reiselivsnæringen. Pilotprosjektet har ...
Kommunikasjon med gjestene før de kommer Hvordan kan vi formidle viktige verdier knyttet til bærekraft og besøksforvaltning til gjestene våre før de kommer på besøk? Dette har vært temaet fo...