Arbeid med kriterier og forankring av helsefremmende arbeid i grunnskolen

Systematisk arbeid, forankring og medvirkning er suksessfaktorer i arbeidet med helsefremmende arbeid i skolene.  

Eksempler på forankringsarbeid i skolen

Her finner du eksempler på hvordan arbeide i kollegiet mot en felles forståelse og eksempel på rapporteringsskjema.

 

Systemrettet arbeid etter opplæringslovens kapittel 9a har 3 krav (PDF, 166 kB):

1 Systematisk arbeid - internkontroll etter § 9a-4

  • 1.1 Internkontroll
  • 1.2 Krav til dokumentasjon
  • 1.3 Faser i skolens systematiske arbeid

2. Involvering av elever og brukerorgan

  • 2.1 Involvering av elevene
  • 2.2 Involvering av brukerorganene
  • 2.3 Skolens informasjonsplikt og brukerorganenes uttalelsesrett

3 Krav til forsvarlig system

Publisert av Bjørn Are Melvik. Sist endret 20.05.2016 11:36
  • {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
{{sprakVariabler[s.stegnavn] }}
Krever innlogging: {{skjemainfo.SkjemaNavn}}
  • {{sprakVariabler[innlogging.InnloggingsTekst]}}

{{sprakVariabler["LoggInnEpost"]}}
*Feil brukernavn eller passord. Vennligst prøv igjen.
*Brukernavn kan ikke være tom
*Passord kan ikke være tom

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*Epostadressen er ikke registrert
vennligst vent...

Du vil straks motta en e-post med kode. Trykk på lenken i e-posten for å gå videre i prosessen

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

Du vil snart motta en e-post med informasjon om aktivering av brukerkontoen din. Trykk på lenken i e-posten for å gå videre i prosessen

Kontoen din er nå aktivert, trykk på knappen under for å gå videre.

Aktiveringslenken du har trykket på er ikke lengre gyldig

  • {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
Fant du det du lette etter?
Bjørn-Are Melvik
Rådgiver
 
Login for redigering